فعالیتهای گسترده تبلیغاتی فرقه
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: ، ، |
برچسب ها: فعالیتهای گسترده تبلیغاتی فرقه ،

 

فعالیتهای گسترده تبلیغاتی فرقه

 

"حلقه کیهانی" در سطح شهر 

 

 

 

گزارش های رسیده از سطح شهر تهران حاکی از آن است که اعضای فرقه موسوم به عرفان کیهانی فعالیتهای تبلیغی و جذبی خود را از اوایل این ماه بصورت گسترده ای شروع کردند.

 از اهم این فعالیتها می توان به پخش سی دی های سخنرانی محمدعلی طاهری رئیس دستگیر شده فرقه و بروشورهای معرفی وی که به داخل منازل انداخته می شود اشاره نمود. امروز نیز بنا به اظهار شاهدان تعدادی از تصاویر محمدعلی طاهری به صورت بنر در پل عابر گذر بزرگراه مدرس ، یادگارامام و خ حکیم نصب شده بود.  

سرکردگان فرقه در غیاب رهبر و مرشد خود ضمن ایجاد ارتباط با شبکه های ضد انقلابی و برگزاری سمینارهای مختلف توسط عوامل منافقین (مجاهدین خلق) در بعضی از کشورهای اروپائی سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جوسازی بر علیه آن را دارند.  

اقدامات فوق در حالی انجام می گیرد که دادگاه چهارم و نهائی رهبر فرقه کیهانی برگزار و متهم تفهیم اتهام شده و همگان منتظر صدور رای نهایی قاضی هستند. گفتنی است که رئیس فرقه کیهانی ضمن داشتن دهها شاکی خصوصی اردیبهشت سال جاری نیز به اتهام ارتداد ، سب النبی و اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شده و کلیه فعالیتهای این فرقه از سال 1388 در کشور غیرقانونی اعلام شده بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده :
تاریخ : 8 / 11 / 1391
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا